REMONT DACHU I KOMINÓW BUDYNKU WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ SKŁODOWSKIEJ 3 W ŚWIDNIKU

Zaproszenie do składania ofert

Nazwa i adres Zamawiającego:

Wspólnota Mieszkaniowa Skłodowskiej 3 w Świdniku, 21-040 Świdnik,

Adres do korespondencji : Przedsiębiorstwo Komunalne Pegimek Sp. z o.o., Al. Lotników Polskich 5, 21-040 Świdnik, telefon: 81 751 27 75, 81 476 13 44 adres poczty elektronicznej: lokale@pegimek.swidnik.pl

– zwana dalej „Zamawiającym” zaprasza do składania ofert na:

REMONT DACHU I KOMINÓW BUDYNKU WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ SKŁODOWSKIEJ 3 W ŚWIDNIKU

  • Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu i kominów budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Skłodowskiej 3 w Świdniku tj.:

  • Remont dachu:

Demontaż i utylizacja istniejących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;

Wykonanie nowych obróbek blacharskich, montaż nowych rynien i rur spustowych;

Demontaż istniejącego pokrycia dachowego z blachy;

Demontaż łat i deskowania;

Przybicie nowych łat i kontrłat;

Wykonanie wiatroizolacji;

Pokrycie dachu blachą powlekaną trapezową;

Wykonanie deskowania, pokrycie papą termozgrzewalną, pokrycie blachą powlekaną trapezową dachu nad lukarnami;

Montaż wyłazów dachowych i ław kominiarskich.

  • Remont kominów:

Naprawa tynków na ścianach kominowych;

Wykonanie obróbek czapek kominowych;

Pokrycie czapek papą termozgrzewalną;

Ocieplenie styropianem, wklejenie siatki elewacyjnej wraz z narożnikami na ścianach kominowych;

Malowanie ścian kominowych farbą elewacyjną;

  • Zabezpieczenie robót poprzez zastosowanie m.in. rusztowań wraz wykonaniem osłon z siatki na rusztowaniach zewnętrznych. Opracowanie planu BIOZ;
  • Do oferty należy dołączyć wykaz podstawowych materiałów wraz z kartami produktów.
  • Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia.
  • Wymagany termin realizacji zamówienia: nie później niż do 30.06.2025 r.
  • Informacje o sposobie komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami:

Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są:

Artur Mazurek tel.  48 504 679 132 oraz Stanisław Gontarz, tel. 519 533 228, e-mail: lokale@pegimek.swidnik.pl

  • Opis sposobu przygotowania oferty:
    • Ofertę wraz z kosztorysem ofertowym należy złożyć w formie elektronicznej lub papierowej;
    • Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę;
    • do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie formularza oferty’ którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia. W przypadku, gdy wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez zamawiającego wzoru, w treści oferty należy umieścić wszystkie informacje wymagane w formularzu oferty. Do formularza oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy;
    • w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie mającą prawa do reprezentacji podmiotu na podstawie dokumentów rejestrowych (ewidencyjnych) Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty jest również pełnomocnictwem do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem.
  • Sposób oraz termin składania ofert:
    • ofertę zawierającą formularz ofertowy (załącznik nr 2) należy złożyć w terminie do dnia 14.10.2024 r. do godz. 1200: w sekretariacie Przedsiębiorstwa Komunalnego PEGIMEK Sp. z o.o., Al. Lotników Polskich 5 w Świdniku, 21-040 Świdnik lub na adres email: lokale@pegimek.swidnik.pl;
    • ofertę w formie papierowej Wykonawca składa w zamkniętej kopercie/opakowaniu w siedzibie Przedsiębiorstwa Komunalnego PEGIMEK Sp. z o.o., Al. Lotników Polskich 5 w Świdniku, 21-040 Świdnik. Dodatkowo koperta/opakowanie musi być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy;
    • Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert oraz ofertę złożoną niezgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu;
    • Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub ją zmienić.
    • oferta złożona w formie papierowej może zostać zmieniona poprzez złożenie powiadomienia o wprowadzeniu zmian określającego zakres i rodzaj tych zmian (oraz ewentualnie nowe dokumenty); powiadomienie musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta, odpowiednio oznakowanych z dopiskiem „ZAMIANA”.
    • oferta złożona w formie papierowej może zostać wycofana poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez uprawnione osoby. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane.
    • koperty oznakowane dopiskiem „ZAMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty.
  • Opis kryteriów oceny ofert: cena 100 %.

Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną.

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub do negocjacji ceny z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

  • Termin związania ofertą wynosi: 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert tj. do dnia 12.11.2024 r.
  • Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia.

Świdnik, dnia 01.10.2024 r.

Załączniki: