Zaproszenie do składania ofert
Nazwa i adres Zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Komunalne PEGIMEK Sp. z o.o., Al. Lotników Polskich 5 w Świdniku, 21-040 Świdnik, NIP: 713-020-78-84, REGON: 430121305,
telefon: 81 751-27-75, adres poczty elektronicznej: biuro@pegimek.swidnik.pl
– zwana dalej „Zamawiającym” zaprasza do składania ofert w postępowaniu:
WYKONANIE REMONTU LOKALU SOCJALNEGO NR 4 I 5 BUDYNKU PRZY UL. KRĘPIECKIEJ 8 W ŚWIDNIKU
Do udzielenia przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021, poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą” na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zaproszeniu stosuje się Regulamin udzielania zamówień w P.K. PEGIMEK Sp. z o. o. zwany dalej Regulaminem, w szczególności załącznik nr 1 do Regulaminu „Zapytanie ofertowe” (Regulamin dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.pegimek.swidnik.pl ) oraz przepisy ustawy – Kodeks cywilny.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 130 000,00 zł.
- Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu socjalnego nr 4 i 5 budynku przy ul. Krępieckiej 8 w Świdniku, których zakres obejmuje:
- miejscowe naprawy i uzupełnienia tynków;
- przygotowanie powierzchni pod malowanie z przeszpachlowaniem nierówności i ubytków;
- oczyszczenie powłok malarskich ze ścian i sufitów wraz z jednokrotnym gruntowaniem;
- malowanie sufitów oraz ścian ponad lamperią farbą emulsyjną w wybranym kolorze;
- malowanie lamperii emalią olejną lub wodną, alternatywnie farbą lateksową;
- malowanie farbą olejną rur instalacyjnych (w kolorze lamperii i ścian);
- wymiana urządzeń sanitarnych;
- wymiana armatury sanitarnej;
- wymiana osprzętu elektrycznego;
- zabezpieczenie folią stolarki, szafek oraz urządzeń;
- sprzątanie pomieszczeń;
Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do zaproszenia.
- Wymagany termin realizacji zamówienia: 31.05.2022 r.
- Informacje o sposobie komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami:
Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są:
Stanisław Gontarz, tel. 519 533 228, e-mail: sgontarz@pegimek.swidnik.pl
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- oferta musi być sporządzona w jęz. polskim, w formie elektronicznej lub papierowej;
- wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę;
- do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia. W przypadku, gdy wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez zamawiającego wzoru, w treści oferty należy umieścić wszystkie informacje wymagane w formularzu oferty. Do formularza oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy;
- w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie mającą prawa do reprezentacji podmiotu na podstawie dokumentów rejestrowych (ewidencyjnych) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty jest również pełnomocnictwem do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem.
- Sposób oraz termin składania ofert:
- ofertę zawierającą formularz ofertowy (zał. nr 1) oraz kosztorys ofertowy należy złożyć w terminie do dnia 30.04.2022 r.: w sekretariacie Przedsiębiorstwa Komunalnego PEGIMEK Sp. z o.o., Al. Lotników Polskich 5 w Świdniku, 21-040 Świdnik, faxem lub na adres email: sgontarz@pegimek.swidnik.pl;
- ofertę w formie papierowej Wykonawca składa w zamkniętej kopercie/opakowaniu w siedzibie Przedsiębiorstwa Komunalnego PEGIMEK Sp. z o.o., Al. Lotników Polskich 5 w Świdniku, 21-040 Świdnik. Dodatkowo koperta/opakowanie musi być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy;
- Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert oraz ofertę złożoną niezgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu;
- Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub ją zmienić.
Oferta złożona w formie papierowej może zostać zmieniona poprzez złożenie powiadomienia o wprowadzeniu zmian określającego zakres i rodzaj tych zmian (oraz ewentualnie nowe dokumenty); powiadomienie musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta, odpowiednio oznakowanych z dopiskiem „ZAMIANA”.
Oferta złożona w formie papierowej może zostać wycofana poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez uprawnione osoby. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane.
Koperty oznakowane dopiskiem „ZAMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty.
- Opis kryteriów oceny ofert: cena 100 %.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez zamawiającego.
- Termin związania ofertą wynosi: 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert tj. do dnia 30.05.2022 r.
- Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia.
Świdnik, dnia 19.04.2022 r.
Załączniki: